Download this Blogger Template by Clicking Here!

Ad 468 X 60

Tuesday, April 1, 2014

Widgets

Lagu-Lagu Slot Akasia Aku Isterinya




Drama Slot Aksia Aku Isterinya telah pun ditayangkan di kaca tv dan lagu-lagunya memang best!!!
Jom kita dengar lagu utama Aku Isterinya....

Klik Sini Jika Mahu ---Tonton Episod Penuh Aku Isterinya


Tajuk : Lagu Pelarian (OST Aku Isterinya)
Penyanyi : Sakura Band feat Adi Priyo


Lirik Lagu Tema Pelarian

Engkau datang kepadaku
Dengan sejuta harapan
Kau janjikan cinta itu

Ternyataku hanya persinggahan
Hatimu yang luka
Sungguh ku tak sangka

Dan saat kekasihmu
Inginkan kau kembali


Tinggalkan aku
Lupakan ku
Kembalilah kau kepada dirinya
Kerna kutahu
Cinta ini
Hanya pelarian bagimu


Tajuk : Lagu Kau Yang Satu
Penyanyi : Snap Shot




Tajuk :Akhiri Penantianku
Penyanyi : Aliff Satar








SHARE THIS POST   

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: Hanif
Hanif is the founder of Han's Network which offers Web Services and Online Business Solutions to clients around the globe. Read More →